2014. június 7., szombat

Utkozben ujra

A 49. napon, hosszas balkani bolyongas utan a mai napon elertem az Egei-tengert, miutan atkeltem Szerbian, ot napot toltottem Koszovoban, a kedves hatarorno csodalkozott a legjobban, miert ilyen sokat, kaptam egy nagy adagot az "evszazad esozesebol". Tobb mint 500 km-t tettem meg Macedoniaban, a "Tetovoi Iszlam Koztarsasag"-ban eddigi utazasaim legvendegszeretobb embereivel talalkoztam, majd a ket nagy to, az Ohridi- es a Preszpa-to videke kovetkezett. Innen atmentem Albaniaba, ahol egy hetet toltottem Korce kornyeken - 1200-1400 m-ekre feltolva a bicajt Voskopojeba, aztan Dardheba, ahonnan leereszkedve suru sarba ragadtam. Visszaerve Macedoniaba Bitola, Prilep es a pavas mozaikjairol hires Sztobi kovetkezett, majd a Vardar volgyeben del fele haladva fokrol-fokra beertem a mediterran ovezetbe. Most a gorogorszagi Ofrinio tengerpartjan vagyok, innen mar jo egy honapig tengerparton haladok majd egyre kelet fele egeszen Gruziaig.

Ha minden jol megy, november masodik feleben erkezek vissza Komaromba es befejezem a tavalyi utleirast, valamint megirom az ideit. Mar eddig is rengeteg fenykep es mondani-meselnivalo gyult ossze. Bujna Zolival megegyeztunk, hogy utkozben kuldok fenykepeket es azt o publikalja az erdeklodok szamara a csardatura honlapjan:

facebook.com/csardatura

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése